Postoje učitelů základní školy ke školní integraci – Bc. Radka Vidláková
Bc. Radka Vidláková
Diplomová práce
Postoje učitelů základní školy ke školní integraci
Positions teachers of elementary school to the school integration
Anotace:
Diplomová práce „Postoje učitelů základní školy ke školní integraci“ se zabývá problematikou integrace na základní škole a postoji učitelů základní školy k integraci. Teoretická část je zaměřena na pojem integrace obecně, její vývoj v České republice a právní úpravu. Dále je pozornost věnována dětem, rodičům a pedagogům ve spojení s integrací a v neposlední řadě je zde nastíněna výchova a vzdělávání …víceAbstract:
The thesis “Attitudes of teachers in basic schools regarding the school integration“ deals with the issues of integration in basic schools and with attitudes of teachers in basic schools regarding the integration. The theoretical chapter is focused on the term integration on general level, its development in the Czech Republic and the respective legal regulation. Further, the attention is paid to children …víceKlíčová slova
integrace poradenská pracoviště učitel žák dítě rodina jedinec s handicapem individuální vzdělávací plán specifické poruchy učení tělesné postižení zrakové postižení postižení sluchu mentální postižení integration consultation places teacher pupil child family person with a handicap individual educational plan specific disorders in learning physical handicap visual disorder hearing disorder mental disorder
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sxff3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová -
Individuální vzdělávací plán integrovaných žáků pro pro specifické vývojové poruchy školních dovedností
Linda Šlégelová -
Specifické poruchy učení u dětí
Kristina Černoušková -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku v mikroregionu Uherskobrodsko
Eva Kubišová -
Využití vybraných psychomotorických aktivit v hodinách tělesné výchovy se zaměřením na děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Hana Hladká -
Volnočasové aktivity pro tělesně a mentálně postižené
Luboš Benda