API pro práci se strategiemi a taktikami 3D simulátoru pro hru fotbalu robotů – Sebastián Husár
Sebastián Husár
Bachelor's thesis
API pro práci se strategiemi a taktikami 3D simulátoru pro hru fotbalu robotů
API for Management of Tactics and Strategies of 3D Simulator for Robot Soccer Game
Anotácia:
Táto práca sa zaoberá vylepšením a úpravou už stávajúceho 3D simulátoru pre hru futbalu robotov v Unity Engine 3D. Vylepšenie predstavuje tvorbu API pre prácu so stratégiami a taktikami daného simulátoru. Vytvorené API prinieslo možnosť uživateľovi nahrávať vlastnoručne vytvorené taktiky a stratégie robotov, ktoré musia spĺnať požadovanú štruktúru a funkčnosť.Abstract:
This work deals with upgrading and editing of existing 3D simulator for robot soccer game in Unity Engine 3D. As upgrade we mean creating API for work with strategies and tactics of existing simulator. Created API has brought opportunity to user to load his own created tactics and strategies for this simulator, which have to fulfill required structure and functionality.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/136229
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedúci: Kateřina Slaninová
- Oponent: Jan Kožusznik
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUSÁR, Sebastián. \textit{API pro práci se strategiemi a taktikami 3D simulátoru pro hru fotbalu robotů}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/fj8hnx/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Simulátor geometrie 3D fotografování
Matěj BERKA -
3D stavební simulátor pro kutily
Petr Vávra -
Reconstruction of a 3D scene for bin picking
Filip Mrázek -
Optimalizace simulátoru pro hru fotbal robotů
Jakub Simandl -
Architektura hry fotbalu robotů
Daniel Štrba -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec