Aleš Vorlíček

Master's thesis

Porovnání pohonu pasového dopravníku s hydrospojkou a s frekvenčním měničem

Hydro Coupler and Frequency Converter Conveyor Drive Comparison.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá pasovými dopravníky, pohony těchto dopravníků, možností jejich řízení. Porovnává vliv rozjezdu a provozu pasového dopravníku s hydrodynamickou spojkou a frekvenčním měničem na napájecí síť. Dále je zde proveden návrh výměny pohonu s hydrodynamickou spojkou za pohon s FM.
Abstract:
This thesis deals with the conveyor belt of the conveyor drives, their capacity for management. It compares the effect of start-up and operation of belt conveyor with hydrodynamic coupling and frequency converter to the power grid. There is the design of a replacement drive with hydrodynamic coupling actuator for the FM.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Petr Bernat
  • Reader: Martin Krutský

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava