Aleš Vorlíček

Diplomová práce

Porovnání pohonu pasového dopravníku s hydrospojkou a s frekvenčním měničem

Hydro Coupler and Frequency Converter Conveyor Drive Comparison.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá pasovými dopravníky, pohony těchto dopravníků, možností jejich řízení. Porovnává vliv rozjezdu a provozu pasového dopravníku s hydrodynamickou spojkou a frekvenčním měničem na napájecí síť. Dále je zde proveden návrh výměny pohonu s hydrodynamickou spojkou za pohon s FM.
Abstract:
This thesis deals with the conveyor belt of the conveyor drives, their capacity for management. It compares the effect of start-up and operation of belt conveyor with hydrodynamic coupling and frequency converter to the power grid. There is the design of a replacement drive with hydrodynamic coupling actuator for the FM.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Petr Bernat
  • Oponent: Martin Krutský

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava