Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti – Bc. Lucie Čamrová
Bc. Lucie Čamrová
Bachelor's thesis
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Motivation and stimulation of the employees in the selected business company
Abstract:
Bakalářská práce je zpracována na téma motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti. Cílem bakalářské práce je analyzovat motivaci zaměstnanců vybrané obchodní společnosti a zjistit, které faktory zaměstnance nejvíc stimulují. Na základě analýzy budou navržena doporučení na zlepšení motivace zaměstnanců a zefektivnění komunikace. Ve své práci budu zjišťovat názory zaměstnanců vybrané …moreAbstract:
The bachelor thesis is elaborated on the theme of motivation and stimulation of employees in selected companies. The aim of the thesis is to analyze the motivation of employees in selected companies and determine the most stimulating factors. Based on results of the analysis, will be propose recommendations, which could improve employee motivation and streamline communication. I will identify the opinions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/keg5h/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Reader: Ing. Adéla Pražáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČAMROVÁ, Lucie. \textit{Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/fjcsmo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném výrobním podniku
Radka Mlejnková -
Motiv jako pracovní stimul ve vyučovací hodině pro elementární ročníky na základní umělecké škole
Karla Koutná