Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti – Bc. Lucie Čamrová
Bc. Lucie Čamrová
Bakalářská práce
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Motivation and stimulation of the employees in the selected business company
Anotace:
Bakalářská práce je zpracována na téma motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti. Cílem bakalářské práce je analyzovat motivaci zaměstnanců vybrané obchodní společnosti a zjistit, které faktory zaměstnance nejvíc stimulují. Na základě analýzy budou navržena doporučení na zlepšení motivace zaměstnanců a zefektivnění komunikace. Ve své práci budu zjišťovat názory zaměstnanců vybrané …víceAbstract:
The bachelor thesis is elaborated on the theme of motivation and stimulation of employees in selected companies. The aim of the thesis is to analyze the motivation of employees in selected companies and determine the most stimulating factors. Based on results of the analysis, will be propose recommendations, which could improve employee motivation and streamline communication. I will identify the opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/keg5h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném výrobním podniku
Radka Mlejnková -
Motiv jako pracovní stimul ve vyučovací hodině pro elementární ročníky na základní umělecké škole
Karla Koutná