Věrnostní programy na trhu s kosmetikou v České republice – Martin Chovanec
Martin Chovanec
Master's thesis
Věrnostní programy na trhu s kosmetikou v České republice
Loyalty programs on the cosmetics market in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na věrnostní programy na trhu s kosmetikou v ČR. Cílem diplomové práce je zanalyzovat věrnostní program společnosti Dermacol, porovnat ho s konkurenčními programy firem, které prodávají kosmetiku a na základě získaných dat navrhnout kroky, které povedou ke zkvalitnění věrnostního programu. Tomuto cíli je věnována praktická část práce. V praktické části je provedena analýza …moreAbstract:
This thesis focuses on loyalty programs on the cosmetics market in the Czech Republic. The goal of this thesis is to analyse and compare the loyalty program of Dermacol cosmetics with other competing programs. Steps to further improve the loyalty program based on the acquired data are suggested in the applied portion of this thesis. In addition to these, the applied portion of this thesis includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78898
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2020
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Martin Jančálek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78898
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Radka Říšská