Bc. Martin Polívka

Bakalářská práce

Analýza politické reklamy v kampani KDU-ČSL

An analysis of political advertising in the KDU-ČSL campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje politickou reklamu KDU-ČSL, její tvorbu a financování. Pozornost je zaměřena také na vizuální styl a image strany. Zkoumány jsou i vybrané typy použitých reklam v letech 2010 – 2014. Práce tudíž zachycuje proces návratu strany do Poslanecké sněmovny z hlediska politické reklamy. Cílem práce je nabídnout podrobný ucelený informační přehled o směřování politické reklamy …více
Abstract:
The bachelor thesis analyzes the political advertising of the KDU-CSL, its formation and financing. Our attention is also focused on visual style and image of the party. We also examine some selected types of ads used between 2010-2014. Therefore the thesis captures the process of the return of the party to the Chamber of Deputies in terms of political advertising. The aim of the thesis is to offer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lenka Hrbková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií