Kateřina Bendová

Bakalářská práce

Afektivní složka vedení výuky (classroom management) ve výuce angličtiny u adolescentů a dospělých studentů

Affective component of classroom management in teaching English to adolescents and adult students
Anotace:
Tato bakalářská práce se blíže zabývá problematikou řízení procesů ve třídě s důrazem na odbornou přípravu učitelů na tuto roli. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část pro ověření teoretických závěrů. Teoretická část práce je rozdělena na dvě základní části, a to je klima třídy obecně a učitel a jeho role při utváření klimatu třídy. Tyto dvě části jsou dále děleny na několik odborných …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the specifics of classroom management with emphasis on the professional training of teachers for this role. This thesis is divided into theoretical and empirical parts. The empirical segment examines the theoretical conclusions. The theoretical part is divided into two basic sections; the atmosphere of the classroom in general and the teacher in his role while creating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2019
  • Vedoucí: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Urbanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT College