Renata Veselková

Bakalářská práce

Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města

Logo Design and its Influence on the Marketing Communication of the City
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho vlivu na marketingovou komunikaci města. Teoretická část práce se věnuje specifikům marketingové komunikace města v kontextu jeho marketingového mixu, funkci a významu loga v marketingové komunikaci, designu loga, jeho tvorbě a výzkumu. V praktické části je nejprve provedena komparativní analýza marketingové komunikace tří vybraných českých …více
Abstract:
This Bachelor thesis focuses on the issue of logo design and its influence on cities' marketing communication. The theoretical part of the thesis outlines the specific features of municipal marketing communication in the context of the marketing mix, the function and importance of logos in marketing communication, the design and creation of logos, and research into logos. The practical part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Veselková, Renata. Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace