Analýza prostředků podpory prodeje v Tesco Stores ČR a.s. – Bc. Ondřej Zítek
Bc. Ondřej Zítek
Bachelor's thesis
Analýza prostředků podpory prodeje v Tesco Stores ČR a.s.
The analysis tools of sales promotion in Tesco Stores ČR a.s.
Anotácia:
Tato práce se zabývá především popisem a analýzou užívaných marketingových prostředků pro podporu prodeje v obchodním řetězci Tesco Stores, analyzuje modelovou reklamní akci „Zpátky do školy“. Cílem bylo také navrhnout možnost nového směřování podpory prodeje v řetězci.Abstract:
This bachelor's work deals mainly with the description and analysis of marketing used for sales promotion in the retail chain Tesco Stores, analyze advertising model event "Back to school". The aim was also to suggest the possibility of a new direction of sales promotion in this retail chain.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vhuv1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro
Michal Skryja -
Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro
Michal Skryja -
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Michaela Janourková -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Projekt marketingové podpory uvedení nového produktu na trh
Jan Kavka -
Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs
Kateřina Nikodýmová -
Inovace podpory prodeje u vybraného mobilního operátora ČR
Veronika Volfová -
Analýza prostředků a technik podpory prodeje v podniku ŠKODA AUTO a.s.
Kristýna Kepková