Šárka Egermaierová

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů

The Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Anotace:
Tato bakalářka práce se zabývá faktory ovlivňující nákupní chování českých spotřebitelů. V první části práce autorka pojmenovává a seznamuje čtenářem s možnostmi dělení spotřebitelů a s faktory, které mají při rozhodovacích procesech na spotřebitele vliv. Druhá část práce je věnována výzkumnému šetření a interpretaci zjištěných výsledků. Toto šetření bylo zaměřeno zejména na nákup potravin a produktů …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with factors influencing the shopping behavior of Czech consumers. In the first part of the work, the author names and acquaints the reader with the possibilities of dividing consumers and with the factors that have an impact on consumers in decision-making processes. The second part of the work is devoted to research and interpretation of the results. This survey focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2020
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Lenka Frýda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace