Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů – Šárka Egermaierová
Šárka Egermaierová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
The Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Anotace:
Tato bakalářka práce se zabývá faktory ovlivňující nákupní chování českých spotřebitelů. V první části práce autorka pojmenovává a seznamuje čtenářem s možnostmi dělení spotřebitelů a s faktory, které mají při rozhodovacích procesech na spotřebitele vliv. Druhá část práce je věnována výzkumnému šetření a interpretaci zjištěných výsledků. Toto šetření bylo zaměřeno zejména na nákup potravin a produktů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with factors influencing the shopping behavior of Czech consumers. In the first part of the work, the author names and acquaints the reader with the possibilities of dividing consumers and with the factors that have an impact on consumers in decision-making processes. The second part of the work is devoted to research and interpretation of the results. This survey focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Lenka Frýda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková