Šárka Egermaierová

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů

The Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Abstract:
Tato bakalářka práce se zabývá faktory ovlivňující nákupní chování českých spotřebitelů. V první části práce autorka pojmenovává a seznamuje čtenářem s možnostmi dělení spotřebitelů a s faktory, které mají při rozhodovacích procesech na spotřebitele vliv. Druhá část práce je věnována výzkumnému šetření a interpretaci zjištěných výsledků. Toto šetření bylo zaměřeno zejména na nákup potravin a produktů …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with factors influencing the shopping behavior of Czech consumers. In the first part of the work, the author names and acquaints the reader with the possibilities of dividing consumers and with the factors that have an impact on consumers in decision-making processes. The second part of the work is devoted to research and interpretation of the results. This survey focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 10. 2020
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: Mgr. Lenka Frýda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní