Šárka Egermaierová

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů

The Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Anotácia:
Tato bakalářka práce se zabývá faktory ovlivňující nákupní chování českých spotřebitelů. V první části práce autorka pojmenovává a seznamuje čtenářem s možnostmi dělení spotřebitelů a s faktory, které mají při rozhodovacích procesech na spotřebitele vliv. Druhá část práce je věnována výzkumnému šetření a interpretaci zjištěných výsledků. Toto šetření bylo zaměřeno zejména na nákup potravin a produktů …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with factors influencing the shopping behavior of Czech consumers. In the first part of the work, the author names and acquaints the reader with the possibilities of dividing consumers and with the factors that have an impact on consumers in decision-making processes. The second part of the work is devoted to research and interpretation of the results. This survey focused …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2020
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Lenka Frýda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication