Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o. – Ing. David ŽIŽLAVSKÝ
Ing. David ŽIŽLAVSKÝ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.
Marketing communication project for Secondary school of business and gastronomy Praktik, Ltd
Anotácia:
Teoretická část diplomové práce se zabývá především marketingovou komunikací ve školství. V analytické části je blíže představena společnost a provedena analýza situační i analýza stávající úrovně marketingové komunikace. Projektová část práce je již zaměřena na tvorbu efektivnějšího plánu marketingové komunikace, který by měl přispět k posílení image školy a zvýšení počtu uchazečů o studium na škole …viacAbstract:
Theoretical part of diploma thesis is primarily focused on marketing communication in a educational system. In the analytical part there is closely presented the organization and the contemporary and situational analysis of a marketing communication level. The project part of this dissertation is focused on the formation of effective marketing communication plan, which should support the school image …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14937
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽIŽLAVSKÝ, David. \textit{Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/fkxgww/.
Jak správně citovat práci
ŽIŽLAVSKÝ, David. Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium
Štěpán TAUŠEK -
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Andrea Nejedlá -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
Návrh marketingové komunikace univerzity se zahraničními uchazeči
Karolína Ondrušková -
Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě
Tomáš Pirkl -
Marketingová komunikace fakulty tělesné kultury ve vztahu k potenciálním uchazečům
Barbora KRISTOVÁ -
Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium
Lucie Hrabětová