Petra Limberská

Master's thesis

Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace

Abstract:
Teoretická část práce se opírá o tři hlavní pilíře, kterými jsou psychologie reklamy, image organizace a společenská odpovědnost firem. V rámci první kapitoly jsou blíže rozebírány psychologické efekty využitelné v reklamě, vliv známých osobností na účinnost reklamy a mentální mapy. Ve druhé kapitole, která se věnuje celkové image, jsou dále popsány jednotlivé prvky firemní identity, konkurence a podnikatelská …more
Abstract:
The theoretical part of the thesis is based on three main pillars: advertising psychology, organization image and corporate social responsibility. The first chapter is focused on psychological effects usable in advertising, influence of celebrities on the effectiveness of advertising and mental maps. The second chapter, which deals with the overall image, further describes the individual elements of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2020

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty