Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace – Petra Limberská
Petra Limberská
Master's thesis
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Abstract:
Teoretická část práce se opírá o tři hlavní pilíře, kterými jsou psychologie reklamy, image organizace a společenská odpovědnost firem. V rámci první kapitoly jsou blíže rozebírány psychologické efekty využitelné v reklamě, vliv známých osobností na účinnost reklamy a mentální mapy. Ve druhé kapitole, která se věnuje celkové image, jsou dále popsány jednotlivé prvky firemní identity, konkurence a podnikatelská …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis is based on three main pillars: advertising psychology, organization image and corporate social responsibility. The first chapter is focused on psychological effects usable in advertising, influence of celebrities on the effectiveness of advertising and mental maps. The second chapter, which deals with the overall image, further describes the individual elements of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/fkyjt4/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIMBERSKÁ, Petra. \textit{Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/fkyjt4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Dopad CSR aktivit na image firmy ve společnosti GlaxoSmithKline
Jana Kadaňová -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Nástroje utváření pozitivní image s důrazem na CSR ve společnosti XY
Václav Fučík -
Vliv CSR na image hotelu Ibis
Lenka KOVÁŘÍKOVÁ -
CSR jako nástroj pro posílení image firmy
Markéta Vítková -
Dopady CSR aktivit na image firmy
Jana Kadaňová -
Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image
Tadeáš Bělík