Nikola Svobodová

Bachelor's thesis

Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů

Group shopping as a way of marketing tool
Abstract:
Bakalářská práce "Hromadné nakupování jako jedna z forem marketingových nástrojů" popisuje celý vývoj slevových portálů. Teoretická část se zabývá nejprve typy médií, jejichž prostřednictvím mohou slevové servery fungovat. Poté se práce zaměřuje na vznik slevových portálů v USA, a jak se jejich koncepce rozšířila do České republiky. V práci jsou popsány i giganti mezi servery obou zemí. Cílem praktické …more
Abstract:
This thesis, called "Group shopping as a way of marketing tool", describes discount portals and their trends. Theoretical part observes types of media, which are possible to use for the discount portals. Then my thesis describes an origin of discount portals in USA and the way of expansion of that portals to the Czech republic. Then the giants of that market are described. The goal of a practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Petr Pinka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31267