Plánovanie a vyhodnocovanie reklamných kampaní v komerčnej banke – Bc. Marianna Bodnárová
Bc. Marianna Bodnárová
Bakalářská práce
Plánovanie a vyhodnocovanie reklamných kampaní v komerčnej banke
Commere Bank Advertising Campaign Planning and Evalution
Abstract:
The main topic of my bachelor’s thesis is Planning and processing advertising campaigns in a commercial bank. The main aim of the work was to create/ generate recommendations and rules as well as to design a model for planning and processing advertising campaigns in a commercial bank. I utilized the theoretical and practical knowledge from the field of bank marketing. In the first part of my work, …víceAbstract:
Témou mojej bakalárskej práce je “Plánovanie a vyhodnocovanie reklamných kampaní v komerčnej banke”. Cieľom tejto práce bolo sformulovať odporúčania, zásady a navrhnúť model pre plánovanie a vyhodnocovanie reklamnej kampane v komerčnej banke, na čo som využila poznatky z teórie a praxe bankového marketingu. V prvej časti bakalárskej práce rozoberám teoretické poznatky z marketingu, definujem základné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gxp1e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: Ing. Ján Lacek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Nastassia Yarullina -
Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti
Diana Brennerová -
Tvorba marketingové kampaně Vzdělávacího centra Hewlett-Packard včetně metrik efektivnosti
Petra Citronová -
Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti
Jakub Pavlík -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor kampaně vybraných politických stran
Veronika Vobrubová -
Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti
Kateřina Brunclíková -
Komunikační mix firmy ZETR Stavební prvky, s.r.o.
Ivana Rejmanová -
Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu
Dagmar Valentová