Role osobnostní typologie v kontextu podniku – Marcela Fillová
Marcela Fillová
Bachelor's thesis
Role osobnostní typologie v kontextu podniku
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá rolí osobnostní typologie v kontextu podniku. Cílem práce je posouzení modelů osobnostní typologie v rámci podniků ČR. První část se věnuje teoretickému vymezení osobnosti. Druhá část teoreticky shrnuje podnikové činnosti, při kterých se osobnostní modely využívají. V další části jsou popsány nejpoužívanější modely osobnostní typologie, které jsou následně rozebrány …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the role of personality typology in the context of the company. The aim of the work is to assess the models of personality typology within the companies of the Czech Republic. The first part deals with the theoretical definition of personality. The second part theoretically summarizes the business activities during which personality models are used. The next section …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Ibl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fillová, Marcela. Role osobnostní typologie v kontextu podniku. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Typologie pracovníků v rámci řízení lidských zdrojů ve stavebnictví
Edita Strouhalová -
Home-office z pohledu motivace, odměňování a profesní i osobnostní typologie vhodných zaměstnanců
Petra Růžičková -
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Daniela Molnar -
Typologie pracovníků
Monika Drastíková -
Průzkum v oblasti typologie osobnosti manažerů v ČR
Edita Drábková -
Využití typologie osobnosti v organizaci týmové práce
Inna Stukalova