Mobilní aplikace pro neživotní pojištění – Jiří Glücksmann
Jiří Glücksmann
Diplomová práce
Mobilní aplikace pro neživotní pojištění
Mobile Applications for Non-Life Insurance
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním pojišťoven a pojišťovacích skupin a jejich mobilních aplikací pro neživotní pojištění. Součástí diplomové práce je i dotazníkový průzkum mezi uživateli chytrých mobilních telefonů a mobilních aplikací a interview s odborníky spojenými přímo s mobilními aplikacemi pojišťoven. Na základě získaných dat a informací je vypracována sada opatření, která je použitelná pro …víceAbstract:
This diploma thesis deals with comparison of insurance companies and insurance groups and their mobile applications for non-life insurance. Part of diploma thesis is survey between users of smartphones and mobile applications. Another part is interview with experts connected with mobile applications of insurance companies. Based on acquired data and information is developed set of steps useful for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40709
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Dušan Chlapek
- Oponent: Tomáš Bruckner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40709
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace
Monika Kohoutová -
Multilevel marketing v pojišťovnictví
Pavel Glavanakov -
Mobilní aplikace Mobile CIMED pro sbírání medicínských dat ze sensorů
Alina Ospanova -
Zhodnocení technologií vhodných pro vývoj Mobile First a Mobilních nativních aplikací
Aleš Kůtek -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková