Rebranding české značky - Škoda – Vladislav Smialek
Vladislav Smialek
Bakalářská práce
Rebranding české značky - Škoda
Rebranding of Czech brand - Škoda
Anotace:
Název: Rebranding české značky – ŠkodaCíl: Cílem této bakalářské práce je zkoumat, zdali byl zvolen správný postup rebrandingu české společnosti Škoda Auto. Jestli byly dodrženy veškeré hodnoty značky. Dále také získání dostatečného počtu informací, včetně podnětů, které povedou k navrhnutí nových možností v oblasti vzhledu současných autosalonů.Metody: Rebranding je zkoumán v rámci historie této značky …víceAbstract:
Title: Rebranding of Czech brand – Škoda Objective: The aim of this bachelor thesis is to examine the correct procedure for rebranding the Czech company Škoda Auto. If all brand values have been chosen correctly. Moreover, getting enough information, including suggestions that will lead to the proposal of new options, in the field of current car showrooms.Methods: Rebranding is explored within the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Novák
- Oponent: Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Pozice značky Škoda ve světovém automobilovém průmyslu: případová studie " Škoda na švédském trhu"
Anna Tomšová -
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
Martina Drábková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva