Mai Hoa Nguyen

Bakalářská práce

Přímý marketing vybraných luxusních značek

Direct marketing of specific luxury brands
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je péče o klienta luxusu konkrétních luxusních módních domů. Cílem je zjistit nástroje péči o klienta, které vybrané luxusní značky používají a dále na základě průzkumu zjistit, zda je kvalitní servis jedním z faktorů, které klienty motivuje k uskutečnění nákupu. Teoretická část charakterizuje luxus a jeho specifika, luxusní značku a komunikaci luxusních značek včetně …více
Abstract:
The main topic of this thesis is clienteling of specific luxury brands. The aim is to find out which tools these luxury brands are using for clienteling and based on a survey to determine whether the quality of service is one of the factors that motivate clients to purchase. The theoretical part defines luxury and its specifics, luxury brand and communication of luxury brands including direct marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jana Olšovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55446