Mai Hoa Nguyen
Bachelor's thesis
Přímý marketing vybraných luxusních značek
Direct marketing of specific luxury brands
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce je péče o klienta luxusu konkrétních luxusních módních domů. Cílem je zjistit nástroje péči o klienta, které vybrané luxusní značky používají a dále na základě průzkumu zjistit, zda je kvalitní servis jedním z faktorů, které klienty motivuje k uskutečnění nákupu. Teoretická část charakterizuje luxus a jeho specifika, luxusní značku a komunikaci luxusních značek včetně …moreAbstract:
The main topic of this thesis is clienteling of specific luxury brands. The aim is to find out which tools these luxury brands are using for clienteling and based on a survey to determine whether the quality of service is one of the factors that motivate clients to purchase. The theoretical part defines luxury and its specifics, luxury brand and communication of luxury brands including direct marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55446
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2016
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jana Olšovská
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55446
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie budování hodnoty luxusní značky
Adam Skřivánek -
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek -
Budování české luxusní hodinářské značky
Jan Řehořovský -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Jan Chocholáč -
Využití influencer marketingu při uvedení nové vůně luxusní kosmetické značky
Jakub Černý -
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
Patrycja Szuściková -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková