Marketingová strategie podniku – Shynggyz Bekkozhiyev
Shynggyz Bekkozhiyev
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy Angelato (rodinné zmrzlinářství). Hlavním cílem práce je návrh doporučení pro vylepšení marketingové strategie zvoleného objektu zkoumání „zmrzlinářství Angelato“. Dílčími cíli řešení práce je zhodnocení současného stavu uplatňované marketingové strategie vybraného podniku a vymezení nedostatků marketingu tohoto podniku. Bakalářská práce se skládá …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Angelato (family ice cream). The main objective of the thesis is to propose recommendations for improving the marketing strategy of the selected research facility of "Angelato Ice Cream". The partial goals of the work solution are the evaluation of the current state of the marketing strategy of the selected company and the identification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Event management vybrané akce
Vanessa OBERBERGEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva