Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost – Kryštof Wágner
Kryštof Wágner
Bachelor's thesis
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Case study of media strategy creation for selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá teoretickou tvorbou a současně realizovatelným návrhem mediální strategie pro vybranou společnost. V první, teoretické části, je popsán mediální trh a jeho fungování v České republice. Tyto získané poznatky jsou následně uplatněny v části praktické, konkrétně při tvorbě mediální strategie pro danou firmu. Součástí je jak optimalizace aktuální koncepce značky, tak vytvoření …viacAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on theoretical work as well as a currently feasible proposal of media strategy for a selected company. The first, theoretical part, describes the media market and its functioning in the Czech Republic. These findings are subsequently applied in the practical part, specifically during the creation of media strategy for the set company. Optimization of the current concept …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WÁGNER, Kryštof. \textit{Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/flw5uc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Online marketing
Práce na příbuzné téma
-
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva