Ing. Jakub Lustyk

Bakalářská práce

Marketingový mix strojírenského podniku

Marketing mix of engineering company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je implementace mých dosavadních poznatků a vědomostí o marketingu a marketingových analýzách do konkrétního strojírenského podniku Rieter CZ s.r.o. V první části se věnuji situační marketingové analýze, poté stanovím Porterovy síly, tj. základní dodavatelé a odběratelé. Dalším bodem bude samotná tvorba marketingového mixu a posledním bodem je zaměření na podporu a strategii …více
Abstract:
The subject of this bachelor study is implementation of my actual knowledge of marketing and marketing analysis to a particular engineering company Rieter CZ ltd. In the first part I will pay attention to situational marketing analysis, then I will set the Porter powers, that means basic suppliers and purchasers. The next point will be the creation of marketing mix, which leads to the last point and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace