Ing. Jakub Lustyk

Bachelor's thesis

Marketingový mix strojírenského podniku

Marketing mix of engineering company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je implementace mých dosavadních poznatků a vědomostí o marketingu a marketingových analýzách do konkrétního strojírenského podniku Rieter CZ s.r.o. V první části se věnuji situační marketingové analýze, poté stanovím Porterovy síly, tj. základní dodavatelé a odběratelé. Dalším bodem bude samotná tvorba marketingového mixu a posledním bodem je zaměření na podporu a strategii …more
Abstract:
The subject of this bachelor study is implementation of my actual knowledge of marketing and marketing analysis to a particular engineering company Rieter CZ ltd. In the first part I will pay attention to situational marketing analysis, then I will set the Porter powers, that means basic suppliers and purchasers. The next point will be the creation of marketing mix, which leads to the last point and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní