Dramatická výchova ve výuce cizích jazyků – Mgr. Šárka Dohnalová
Mgr. Šárka Dohnalová
Bachelor's thesis
Dramatická výchova ve výuce cizích jazyků
Drama Education in Foreign Language Teaching
Abstract:
This bachelor thesis focuses on using drama techniques in foreign language teaching. It defines the field as practical living through a situation, so-called experience education. It also deals with the psychological and practical substantiation of using drama when teaching another subject, especially foreign languages. It lists the possibilities of drama education in the field of foreign language teaching …viacAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Definuje obor jako praktické prožívání situace, tzv. zážitkovou pedagogiku. Zabývá se psychologickým i praktickým opodstatněním užívání dramatické výchovy a rolí ve výchově, při vyučování jiných předmětu, především cizích jazyků. Vyjmenovává možnosti dramatické výchovy v oblasti výuky cizích jazyků a popisuje …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bsdsj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedúci: Ph.D. Miroslava Novotná
- Oponent: Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - French Language
Práce na příbuzné téma
-
Montessori education-focus on foreign language education within the Montessori system
Irena Lněničková -
Drama in Foreign Language Education
Lenka Marie Minaříková -
Cíle zážitkové pedagogiky a dramatické výchovy v kontextu praxe instruktorů
Lukáš Linha -
Techniky pro získání a udržení pozornosti studentů při výuce cizího jazyka
Libuše Suchánková -
Využití techniky hraní rolí (role play) při výuce angličtiny na nižší úrovni pokročilosti (A2 – B1 podle SERRJ).
Tomáš Vinklárek -
Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka
Eliška Krčálová -
Techniky prezentace slovní zásoby ve vybraných učebnicích anglického jazyka na úrovni B1
Tereza Merhautová -
Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování)
Dana CHOCHOLÁČOVÁ