Logopedická intervence u dětí ve základní škole speciální – Mgr. et Mgr. Ivana Báčová
Mgr. et Mgr. Ivana Báčová
Bakalářská práce
Logopedická intervence u dětí ve základní škole speciální
Speech therapy for children in special elementary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na logopedickou intervenci dětí v základní škole speciální. Jsou v ní rozebrány čtyři konkrétní případy dětí s narušenou komunikační schopnosti. Každému dítěti je věnována určitá část práce. Nalezneme zde kazuistiku, analýzu šetření a závěry z šetření vyplývající.Abstract:
The bachelor´s thesis is focused on children's speech therapy intervention in elementary school special. They discussed the four specific cases of children with impaired communication skills. Each child is given a part. We find here a case report, analysis and conclusions of the investigation arising from the investigation.Klíčová slova
logopedická intervence vývoj řeči psychomotorický vývoj percepčně-kognitivní vývoj komunikace mentální postižení vývojová dysfázie mozková obrna alternativní a augumentativní komunikace komunikace. speech therapy speech development psychomotor development perceptual-cognitive development communication mental retardation developmental dysphasia cerebral palsy alternative and augumentative communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r7028/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití prostředků alternativní a augmentativní komunikace ve vybraném předškolním zařízení
Monika KOUDELKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace v zařízeních sociálních služeb ve Zlínském kraji
Tereza GAJDŮŠKOVÁ -
Komunikace jedinců s autismem prostřednictvím systému PECS
Kateřina Fejfušová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se sluchovým postižením a přidruženými vadami
Alena Roučová -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Kvalita a rozvoj komunikačních dovedností osob se souběžným sluchovým a mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Eva Smištíková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková