Veronika Křížová

Bachelor's thesis

Korporátní strategie nové značky oblečení PROVOCATE

Corporate strategy of the new clothing brand PROVOCATE
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá novou značkou oblečení PROVOCATE, která se specializuje na výrobu oversize triček. Hlavním cílem práce je vypracovat návrh strategie pro vybraný podnik na základě analýzy podnikatelského prostředí a predikce formování budoucí reality. V teoretické části jsou vysvětleny všechny podklady, které budou potřebné pro vznik analytické a návrhové části. V analytické části jsou …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with a new clothing brand PROVOCATE, which specializes in the production of oversize T-shirts. The main objective of the thesis is to develop a strategy proposal for the selected enterprise based on the analysis of the business environment and prediction of the formation of future reality. The theoretical part explains all the background that will be needed for the development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Reader: Jan Cholenský, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON