Veronika Křížová

Bakalářská práce

Korporátní strategie nové značky oblečení PROVOCATE

Corporate strategy of the new clothing brand PROVOCATE
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá novou značkou oblečení PROVOCATE, která se specializuje na výrobu oversize triček. Hlavním cílem práce je vypracovat návrh strategie pro vybraný podnik na základě analýzy podnikatelského prostředí a predikce formování budoucí reality. V teoretické části jsou vysvětleny všechny podklady, které budou potřebné pro vznik analytické a návrhové části. V analytické části jsou …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with a new clothing brand PROVOCATE, which specializes in the production of oversize T-shirts. The main objective of the thesis is to develop a strategy proposal for the selected enterprise based on the analysis of the business environment and prediction of the formation of future reality. The theoretical part explains all the background that will be needed for the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Oponent: Jan Cholenský, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management