Pozícia českých módnych značiek na domácom a zahraničnom trhu – Alexandra Štefanisková
Alexandra Štefanisková
Bachelor's thesis
Pozícia českých módnych značiek na domácom a zahraničnom trhu
Pozice českých módních značek na domácím a zahraničním trhu
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá postavením českých módních značek na domácím a zahraničním trhu. Jejím cílem je pomocí vnější analýzy zkompletovat profily identit vybraných značek a posoudit jejich umístnění na trhu s módou. Práce je členěna do třech kapitol. Teoretická část se zabývá marketingovým pojetím značky, jejím složením a vlastnostmi. Rovněž vymezuje specifika značky v módním průmyslu …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the position of Czech fashion brands on the domestic and foreign markets. Its aim is to complete profiles of the selected brands using external analysis and to describe their position on the fashion market. The thesis is divided into three chapters. The theoretical part deals with a marketing concept of a brand as such, its components, and features. It also defines specificities …moreAbstract:
Predložená bakalárska práca sa zaoberá postavením českých módnych značiek na domácom a zahraničnom trhu. Jej cieľom je pomocou vonkajšej analýzy skompletizovať profily identít vybraných značiek a posúdiť ich umiestnenie na trhu módy. Práca je členená do troch kapitol. Teoretická časť sa zaoberá marketingovým poňatím značky, jej zložkami a vlastnosťami. Taktiež vymedzuje špecifiká značky v módnom priemysle …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69440
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2017
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Zdeněk Vojtíšek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69440
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko