Marketingová strategie značky Volkswagen Užitkové vozy – Zuzana Trávníčková
Zuzana Trávníčková
Master's thesis
Marketingová strategie značky Volkswagen Užitkové vozy
Marketing Strategy of the brand Volkswagen Commercial Vehicles
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit ucelený přehled o marketingové strategii značky Volkswagen Užitkové vozy v kontextu aktuální situace na trhu užitkových vozů a automobilů obecně. V první části práce je představen trh s automobily, ze kterého je vydělen trh lehkých užitkových vozů. V druhé části práce je podrobně rozebrána marketingová strategie této značky. Ve třetí části jsou tyto poznatky použity …moreAbstract:
The aim of the master thesis is to create an integrated view on the marketing strategy of the brand Volkswagen Commercial Vehicles in the Czech Republic in context of the current situation on the whole market as well as on the market of light commercial vehicles. The first part of the thesis is devoted to the whole automotive market and later on specifically to the market of light commercial vehicles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56062
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Zdeněk Vojtíšek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56062
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vnímání značky Volkswagen Užitkové vozy zákazníky
Šárka Valterová -
Vnímání značky Volkswagen Užitkové vozy zákazníky
Šárka Valterová -
Sociální klima a řízení lidských zdrojů ve společnosti Volkswagen a Procter & Gamble
Jitka Čadková -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A.
Nela Kouřilová -
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Dušan Pospěch -
Marketingová strategie vybrané firmy
Ankhilsarnai Altanbalová -
Marketingová strategie automobilového prodejce
Iveta REITINGEROVÁ