Jana TEICHEROVÁ

Bachelor's thesis

Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café

Using event marketing to improve competitive ability of Steps Café
Abstract:
Moje bakalářská práce se zabývá využitím event marketingu jako nového trendu komuni-kace podniků se svými zákazníky. Teoretická část hovoří o zařazení event marketingu do marketingové komunikace a uvádí kompletní postup jeho aplikace. Zároveň klade důraz na nemalé výhody jeho emocionální podstaty. V praktické části popisuji konkrétní podobu a zpracování eventu {\clqq}Babská jazda`` kavárny Steps Café …more
Abstract:
My bachelor thesis is about using event marketing as a new way of company communica-tion with customers. Theoretic part goes through insertion of event marketing to marketing communication and specifies process of application. Bachelor thesis respects advantages of event marketing{\crq}s emotional base. In practical part, I describe real event called {\clqq}Ladies drive`` hosted by Steps Cafe. In final …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier: 17156

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TEICHEROVÁ, Jana. Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics