Jana TEICHEROVÁ

Bakalářská práce

Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café

Using event marketing to improve competitive ability of Steps Café
Anotace:
Moje bakalářská práce se zabývá využitím event marketingu jako nového trendu komuni-kace podniků se svými zákazníky. Teoretická část hovoří o zařazení event marketingu do marketingové komunikace a uvádí kompletní postup jeho aplikace. Zároveň klade důraz na nemalé výhody jeho emocionální podstaty. V praktické části popisuji konkrétní podobu a zpracování eventu {\clqq}Babská jazda`` kavárny Steps Café …více
Abstract:
My bachelor thesis is about using event marketing as a new way of company communica-tion with customers. Theoretic part goes through insertion of event marketing to marketing communication and specifies process of application. Bachelor thesis respects advantages of event marketing{\crq}s emotional base. In practical part, I describe real event called {\clqq}Ladies drive`` hosted by Steps Cafe. In final …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 17156

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Radoslav Štefánek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TEICHEROVÁ, Jana. Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika