Analýza a komparace nákupního chování spotřebitelů v Praze a Moravskoslezském kraji – Silvie Mičková
Silvie Mičková
Diplomová práce
Analýza a komparace nákupního chování spotřebitelů v Praze a Moravskoslezském kraji
Analysis and comparison of consumer behavior in Prague and the Moravian-Silesian region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením a komparací nákupního chování spotřebitelů v Praze a Moravskoslezském kraji. Teoretická část popisuje spotřební a nákupní chování a přístupy k jejich sledování, definuje fáze kupního rozhodovacího procesu a vymezuje podstatu marketingového výzkumu.Praktická část práce je založena na klasifikaci českého spotřebitele, vymezení trhu mobilních telefonů ve sledovaných …víceAbstract:
The thesis deals with evaluation and comparison of consumer behavior in Prague and the Moravian-Silesian Region.The theoretical part describes consumer behavior and approaches to their monitoring, defines the stages of the consumer decision-making process and highlights individual phases of marketing research.The practical part of the thesis is based on the classification of the Czech consumer, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jakub Sviták
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Grammar school English teachers of Moravian-Silesian region: What are their own goals and when do they perceive themselves as successful?
Dajana Richterová -
English Speaking Kindergartens in Moravian-Silesian Region
Jana BALEJOVÁ -
The Unemployment of University Graduates in Labour Market in Moravian - Silesian Region
Tereza Vlčková -
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Nezaměstnanost v Moravskoslezském kraji a její dopady na spotřební chování domácností
Šárka Šlesingerová -
Vliv specifik spotřebního chování na trhu osobních automobilů v Praze a v Moravskoslezském kraji
Michaela Mrózková -
Nákupní a spotřební chování rodin s dětmi z kraje Vysočina na trhu cestovního ruchu
Sabina Nováková -
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
Rýdlová Rýdlová