Bc. Veronika Michálková
Master's thesis
Marketingová kampaň portálu Terap.io
Marketing Campaign for Terap.io
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu návrhu online marketingové kampaně pro platformu Terap.io, která poskytuje službu online terapie. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část popisuje službu online terapie a marketingové nástroje, které jsou využity v návrhu kampaně, především influencer marketing. Praktická část zobrazuje výsledky provedeného dotazníkového šetření ohledně aktivity respondentů …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the proposal of an online marketing campaign for the Terap.io platform, which provides online therapy. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the online therapy service and the marketing tools that are used in the campaign design, mainly influencer marketing. The practical part shows the results of a questionnaire survey conducted regarding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Michálková, Veronika. Marketingová kampaň portálu Terap.io. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí
Dominik Gerža -
Influencer marketing
Rostislav Starý -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing na sociálních sítích
Viktória Včelková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk