Huong Giang Nguyenová

Bakalářská práce

Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích

Social Media Marketing of a selected restaurant
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je využití sociálních sítí jako marketingový nástroj pro restaurace. Cílem je vyhodnotit současnou marketingovou komunikaci vybrané restaurace na sociálních sítích, nalézt nedostatky, navrhnout řešení a doporučení pro dosažení cílů, které stanovil majitel restaurace. Pro dosažení cíle bakalářské práce byl proveden osobní rozhovor s majitelem restaurace a obsahová analýza …více
Abstract:
The topic of this Bachelor’s Thesis is the use of social media as a marketing tool for restaurants. The goal is to evaluate the current marketing communication of a selected restaurant on social media, to find inconsistencies, to propose a solution and give recommendations to achieve goals stated by the owner of the restaurant. To achieve the goals of this Bachelor’s Thesis, a personal interview was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Petr Lajsek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83571

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management