Mgr. Igor Klečka

Bakalářská práce

Vnímání role pedagoga u mladistvých s poruchami chování jako faktor edukačního procesu

The perception of the role of educator by adolescents with behavioral problems as a factor in the educational process
Anotace:
Práce se zabývá otázkou výchovného procesu adolescentů s problémovým chováním z hlediska role pedagoga. Teoretická část práce se zabývá vývojovým obdobím dospívání, s tím souvisejícími rizikovými faktory a vymezením problémového chování. V závěru teoretické části se práce zabývá výchovným systémem adolescentů s poruchami chování se zřetelem na roli pedagoga. Výzkumná část se zabývá vnímáním role pedagoga …více
Abstract:
The extended essay deals with the question of the educational process of the adolescents with problem behavior focused on the role of the teacher. The first part deals with the developmental period of adolescence and the associated risk factors of this develompental period, definition of problem behavior is included. At the end of the theoretical part there is also described the educational system …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta