Vnímání role pedagoga u mladistvých s poruchami chování jako faktor edukačního procesu – Mgr. Igor Klečka
Mgr. Igor Klečka
Bakalářská práce
Vnímání role pedagoga u mladistvých s poruchami chování jako faktor edukačního procesu
The perception of the role of educator by adolescents with behavioral problems as a factor in the educational process
Anotace:
Práce se zabývá otázkou výchovného procesu adolescentů s problémovým chováním z hlediska role pedagoga. Teoretická část práce se zabývá vývojovým obdobím dospívání, s tím souvisejícími rizikovými faktory a vymezením problémového chování. V závěru teoretické části se práce zabývá výchovným systémem adolescentů s poruchami chování se zřetelem na roli pedagoga. Výzkumná část se zabývá vnímáním role pedagoga …víceAbstract:
The extended essay deals with the question of the educational process of the adolescents with problem behavior focused on the role of the teacher. The first part deals with the developmental period of adolescence and the associated risk factors of this develompental period, definition of problem behavior is included. At the end of the theoretical part there is also described the educational system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u94rv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prevalence and Risk Factors of Malaria among Children under 5 Years and the Prevention and Treatment Regimens in the Kitase Community of Ghana
Ebo Owusu Amponsah -
Protektivní faktory u dospívajících z neúplných rodin
Hana Novotná -
Jak vnímají adolescenti a jejich rodiny terapeutický proces v SVP
Barbora Hohnová -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
Towards a Hayekian Theory of Integration: The Role of Referendums in the Evolution of the EuropeanEconomic Constitution
Jernej Kosec -
Teacher questions supporting communication in the classroom (on the material of ELT)
Pavlína BRONOVÁ