Bc. Petra Struhařová

Master's thesis

Vnímání a pozice Radia Beat na trhu

Position And Perception Of The Radio Station Radio Beat On The Radio Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací první classic rockové rozhlasové stanice Radia Beat, jež působí od roku 2002 na českém rozhlasovém trhu. Konkrétně se zaměřuje na vnímání rádia a postoje jejich posluchačů. Teoretická část se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů s důrazem na rozhlasový trh a marketingovou komunikaci rozhlasových stanic. Praktická část charakterizuje Radio Beat a věnuje …more
Abstract:
The thesis deals with marketing communication of the first classic rock radio station Radio Beat, which has been operating on the Czech radio market since 2002. It specifically focuses on the perception of a radio as a medium and the attitude of its listeners. The theoretical part focuses on defining important terms with an emphasis on radio market and marketing communication of radio stations. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Struhařová, Petra. Vnímání a pozice Radia Beat na trhu. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe