Zařazení vybraných dětí s poruchami autistického spektra v integrovaném a segregovaném prostředí mateřské školy – Vendula POPOVIČOVÁ
Vendula POPOVIČOVÁ
Bakalářská práce
Zařazení vybraných dětí s poruchami autistického spektra v integrovaném a segregovaném prostředí mateřské školy
Enrolling the Selected Children with the Autistic Spectre Disorders into Integrated and Segregated Environment in kindergarten
Anotace:
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou poruch autistického spektra u dětí předškolního věku v různých typech výchovně vzdělávacího prostředí, posuzuje vliv tohoto prostředí na dosažení úrovně školní zralosti u dětí s poruchami autistického spektra. Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit a popsat, zda u dvou záměrně vybraných dětí s poruchou autistického spektra došlo v období sedmi …víceAbstract:
Abstract: The bachelor's thesis deals with the autistic spectre disorders in pre-school children within the different types of education environment. It evaluates the influence of this environment on the ability to reach the school maturity for the children with the autistic spectre disorders. The main goal of the thesis was to find out and describe the fact if the two children, selected with purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2015
Zveřejnit od: 20. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Ješina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POPOVIČOVÁ, Vendula. \textit{Zařazení vybraných dětí s poruchami autistického spektra v integrovaném a segregovaném prostředí mateřské školy}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/fnjbdr/.
Jak správně citovat práci
POPOVIČOVÁ, Vendula. Zařazení vybraných dětí s poruchami autistického spektra v integrovaném a segregovaném prostředí mateřské školy. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 7. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikované pohybové aktivity
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva