Zdeněk BULEJKA

Bakalářská práce

Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh

Distribution strategy of Colorlak a.s. focused on consumer market
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je distribuce určená pro spotřební trh, která je sledována ve společnosti Colorlak a.s., zabývající se výrobou a prodejem nátěrových hmot. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je provedena rešerše literár-ních zdrojů na téma distribuce. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu distribuce a navržení doporučení pro distribuční …více
Abstract:
The topic of this dissertation is distribution intended for consumer market which is monitored by Colorlak a.s. dealing with production and sale of coating compositions. The dissertation is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of my work includes search for literary sources on the topic of distribution. The practical part includes analysis of the present situation of distribution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor: 19912

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Xénie Lukoszová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BULEJKA, Zdeněk. Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management