Kompetence učitelů žáků se specifickými poruchami učení a ADHD – Martina WIDENKOVÁ
Martina WIDENKOVÁ
Master's thesis
Kompetence učitelů žáků se specifickými poruchami učení a ADHD
Competences of teachers of pupils with specific learning disabilities and ADHD
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o kompetencích učitelů, kteří pracují s žáky s dyslexií, dysgrafií a ADHD, se zaměřením zejména na jejich praktické zkušenosti s diagnostikou a pedagogickou terapií těchto poruch. V práci je předložen teoretický rámec problematiky specifických poruch učení i chování a kompetencí učitele. Praktická část práce s pomocí metody ohniskových skupin nastiňuje, jak učitelé s těmito …viacAbstract:
The thesis discusses the competencies of teachers with students with dyslexia, dysgraphia and ADHD, with a particular focus on the practical experiences of teachers with pedagogical diagnostics and therapy of these disorders. Thesis presented the theoretical framework of developmental specific learning disabilities and behaviorál disorders and teacher´s competencies. The practical part of thesis with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jana Swierkoszová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WIDENKOVÁ, Martina. Kompetence učitelů žáků se specifickými poruchami učení a ADHD. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hierarchie hodnot jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) v období pubescence a adolescence
Kristýna Balátová -
Specifické poruchy učení a chování z pohledu veřejnosti
Michaela Mošnová -
Specifické poruchy chování a učení, možnosti jejich nápravy
Lenka Štokrová -
Specifické poruchy učení a chování žáků na středních školách
Lenka KUBERNOVÁ -
Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Marek Przybyla -
Specifické poruchy chování ADD a ADHD v předškolním věku
Tereza Rašínová -
Specifické poruchy chování u dětí předškolního věku
Lenka Chárová -
Specifické poruchy chování u předškolních dětí na Chomutovsku
Lucie Pokštefelová