Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně – Klára Jelínková
Klára Jelínková
Bachelor's thesis
Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně
The Importance and Methods of Marketing Research in the Czech Insurance Company
Abstract:
Marketingový výzkum je proces získávání informací minimalizujících podnikatelská rizika při uskutečňování rozhodnutí. V rámci teoretické části bakalářské práce se pokusím prohloubit problematiku marketingu a marketingového výzkumu, ve které se podrobně zaměřím na jednotlivé kroky realizace marketingového výzkumu, který mi bude oporou při realizaci vlastního marketingového výzkumu. V praktické části …moreAbstract:
Marketing research is a process of gathering information with the aim to minimize business risks in decision-making. In the theoretical part of the thesis I am going to attempt to deepen an understanding of the realm of marketing and marketing research. I am going to focus in detail on the individual steps of conducting a marketing research which is going to support me in the process of conducting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2015
- Supervisor: Mgr. Irena KOVAČIČINOVÁ
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jelínková, Klára. Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of Public Service
Theses on a related topic
-
Moderní aplikace marketingového výzkumu v podnikové praxi
Filip Razím -
Aplikace marketingového výzkumu ve firmě
Jana Majerová -
Aplikace nástrojů marketingové analýzy a výzkumu u vybraného produktu
Natalia Vyvial -
Mobilní aplikace obchodních řetězců a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michaela Móroczová -
Marketingový výzkum nových zákaznických segmentů v oblasti aplikace nových technologií úpravy vod
Marek Šimek -
Návrh marketingové komunikace bankovní mobilní aplikace
Jan Večeřa -
Aplikace nových forem marketingu
Filip Coufal -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Veronika Kozlíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights