Analýza komunikace na sociálních sítích firem Czech TOP100 – Kateřina Tóthová
Kateřina Tóthová
Master's thesis
Analýza komunikace na sociálních sítích firem Czech TOP100
Communication Analysis on Social Networks of Czech TOP100 Companies
Abstract:
Uvedená práce se zabývá využitím sociálních sítí nejvýznamnějšími firmami v České Republice. Po teoretickém úvodu následuje rozbor propagací na sociálních sítí a analýza rozdílů jednotlivých odvětví firem. Práce obsahuje specifika vybraných sociálních sítí a jejich vhodnost k využití v marketingovém plánování. Cílem práce je zjistit, na kolik považují nevýznamnější firmy České Republiky, tento komunikační …moreAbstract:
This work deals with the use of social networks by the most important companies in the Czech Republic. After a theoretical introduction is an analysis of promotion on social networks and analysis of the differences between sectors. The work includes the specifics of selected social networks and their suitability for use in marketing planning. The aim is to find out if the most important companies are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62536
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2013
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Michal Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62536
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao