David Veselý

Master's thesis

Marketingové komunikace společnosti ZOOT a.s.

ZOOT Plc. marketing communications
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingové komunikace společnosti ZOOT a.s., která je provozovatelem největšího internetového obchodu s módou na českém trhu. Cílem práce je zjistit vnímání této společnosti s ohledem na její marketingové aktivity. Teoretická část práce definuje pojem marketing, věnuje se formám marketingových komunikací, on-line a off-line komunikacím a také oblasti fashion marketingu. …more
Abstract:
The thesis analyses marketing communications of the company ZOOT Plc., which represents the biggest fashion on-line shop within the Czech Republic market. The aim of the thesis is to identify how the company is perceived regarding to its marketing activities. The theoretical part explains the marketing term as well as forms of marketing communications, on-line and off-line communications and fashion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2017
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69267