Marketingový plán pro začínající digitální agenturu – Tomáš Kůrka
Tomáš Kůrka
Diplomová práce
Marketingový plán pro začínající digitální agenturu
Marketing plan for a new digital agency
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro začínající digitální agenturu. Práce je členěna celkem na tři části, a to na část teoretickou, metodickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako jsou marketing a marketingový plán, dále je vymezena struktura marketingového plánu či způsob jeho realizace a je blíže popsán proces tvorby jeho dílčích kapitol. Metodická …víceAbstract:
The master thesis concentrates on creating a marketing plan for a new digital agency. The thesis is divided into three main parts: theoretical, methodological and practical. The theoretical part defines terms such as marketing and marketing plan, further describes the structure of the marketing plan or the method of its realisation and further describes the process of creating its individual chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91775
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Ivana Svobodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová