Lukáš Ondruch

Bachelor's thesis

Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu

Quality Measurement of Services in Restaurants Using Mystery Shopping
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na kvalitativní metodu marketingového výzkumu Mystery shopping. Práce vysvětluje proces marketingového výzkumu a informuje o Mystery shoppingu, jeho historii a zásadách. V praktické části vyhodnocuje výsledky Mystery shoppingu prováděného ve vybraných restauračních zařízeních.
Abstract:
Thesis is focusing on qualitative method of marketing research called Mystery shopping. Thesis is explaining process of marketing research and informs about Mystery shopping, its history and principles. The practical part of the thesis evaluates results of Mystery shopping done in chosen restaurants.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ondruch, Lukáš. Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications