Analýza sortimentu EVONA a.s. – Veronika Švadlenková
Veronika Švadlenková
Diplomová práce
Analýza sortimentu EVONA a.s.
Analysis of EVONA a.s. product range
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu produktového portfolia výrobní společnosti EVONA a.s. Cílem práce je analýza sortimentu spodního prádla, termoprádla a punčochového zboží a následné navrhnutí optimalizačních opatření. Teoretická část je věnována metodám zaměřujících se na analýzu marketingového okolí a výrobkového mixu. V praktické části interní data společnosti EVONA a.s. posloužila k analýze …víceAbstract:
This master's thesis is focused on analysis of EVONA a.s. product range, which is manufacturing company. Aim of this study is to analyze the range of underwear, thermal underwear and hosiery and then to propose optimization measures. The theoretical part is devoted to methods which focus on analyzing the marketing environment and product mix. In the practical part, internal company data of EVONA a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30756
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30756
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Návrh komunikačního mixu výrobkové řady
Dominika Uhrová -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Lucie Forstnerová -
Folk Dance Step Analysis and Classification in Virtual Reality
David Zelníček -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Yuliya Laas -
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová